dabas ziņas

Kategorijas:
experts-icon Eksperti
Tēmas:
#atklājumi
#kukaiņi
#putni
experts-icon Eksperti
Nemanāmais meža iemītnieks – parastā mizložņa

Latvijā bieži sastopama parastā mizložņa. Tas ir neliels putns. Parastā mizložņa dzīvo dažādos mežos. Taču to var sastapt arī parkos un dārzos. Par parastās mizložņas pazīmēm...

experts-icon Eksperti
Jaunumi Pūsēnu kalnā

Gada sākumā pabeigti būvdarbi Pūsēnu kalnā. Pūsēnu kalns ir aizsargājams dabas piemineklis dabas parkā “Bernāti”. Tas atrodas Kurzemē, Nīcas pagasta Jūrmalciemā. Pūsēnu kalns...

experts-icon Eksperti
Atrasta jauna vieta, kurā dzīvo apdraudētas vaboles

Kukaiņu pētniekiem šis gads sācies ar labām ziņām. “Latvijas valsts mežu” vides eksperts Mārtiņš Kalniņš Jēkabpils novada Ābeļu pagastā atradis sarkanos plakaņus. Sarkanais...

experts-icon Eksperti
Uzstāda būri urālpūcei

Pagājušā gada pavasarī Rūjienas novadā atrada urālpūces ligzdu. Ligzda bija apdzīvota. Tā atradās sausas, nolauztas apses stumbrā.   AS “Latvijas valsts meži”...

experts-icon Eksperti
Šķetra – unikāls augs Latvijā

Šķetra ir vītolu dzimtas augs. Tam ir unikāls augšanas un ziedēšanas cikls. Šķetra aug tikai dažās vietās Latvijā: mitrajos mežos, purvos, purvainās pļavās, pie...

experts-icon Eksperti
Daba pielāgojas ziemai

Tuvojas ziema, un dienas kļūst īsākas. Daba gatavojas ziemai. Izmaiņas dabā var redzēt katrs cilvēks. Dabas pētnieks Ilmārs Tīrmanis stāsta par saviem novērojumiem...

experts-icon Eksperti
Ko ēd jaunie medņi

Jūlijā gandrīz visiem meža zvēriem ir piedzimuši bērni vai  izšķīlušies cāļi. Arī medņiem ir izšķīlušies cāļi. Mednis ir lielākais meža putns Eiropā. Pirmo reizi medņi...

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
vizuālie iestatījumi

Krāsu uztvere

Teksta lielums