Gada sākumā pabeigti būvdarbi Pūsēnu kalnā.
Pūsēnu kalns ir aizsargājams dabas piemineklis dabas parkā “Bernāti”.
Tas atrodas Kurzemē, Nīcas pagasta Jūrmalciemā.
Pūsēnu kalns ir īpašs –
tā ir augstākā Baltijas jūras kāpa Latvijā.
Kāpa sniedzas 37 metrus virs jūras līmeņa.
Pūsēnu kalna pakājē pirms diviem gadiem iekārtoja atpūtas vietu.
Atpūtas vietā :
- atjaunoja ugunskura vietu,
- uzlika jaunu galdu un divus solus,
- uzstādīja jaunu tualeti,
- uzbūvēja nojumi informācijas stendam.
Nu bija pienācis laiks uzbūvēt jaunas kāpnes.
Jaunās kāpnes ir vairāk nekā 100 metru garas.
Pa tām var uzkāpt līdz pašai kalna augšai.
Pūsēnu kalna augšā ir uzbūvēta arī skatu platforma.
No platformas paveras skaists skats uz apkārtni.
Uz platformas uzstādīti arī trīs atpūtas soli.
Iepriekš cilvēki pastaigājās pa kāpas malu.
Tādēļ kāpa pamazām nogruva.
Jaunā platforma pasargā kāpu no nogruvumiem.
Pūsēnu kāpa nav tik liela kā agrāk.
Daļu no kāpas pirms 50 gadiem iznīcināja.
Toreiz no kāpas smiltīm ražoja ķieģeļus.
Taču daļa kāpas palika neskarta.
Palikusī daļa ir apmēram 280 metrus gara un 260 metrus plata.