LVM dabas parka glempings

Par dabas parka glempingu

Glempings ir atpūtas vieta dabā.

Glempingā ir teltis vai mājiņas ar tādām ērtībām kā pilsētas mājās.

Piemēram, ar televizoru, dušu un ledusskapi.

Glempingā var nakšņot šādās mājiņās:

- makšķernieku mājiņās;

- mājiņās kokā;

- pazemes mājiņās.

Mājiņas atšķiras.

Dažās mājiņās dzīvot ir ērtāk.

Divās pazemes mājiņās var ērti dzīvot cilvēki ar kustību traucējumiem.

Glempingā var nakšņot arī savā treilerā, autofurgonā vai teltī.

Treilers ir neliela mājiņa uz riteņiem.

Mājiņu velk automašīna.

Autofurgons ir ceļošanai piemērota automašīna.

Autofurgonā var gulēt, gatavot ēst un mazgāties.

Uz glempingu var braukt kopā ar mīļoto, ģimeni vai draugiem.

Te var atpūsties arī viens pats.

Naktsmītnes var rezervēt pa telefonu 26 115 333

vai pa e-pastu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Izklaides

Glempingā var dažādi izklaidēties.

 

Bez maksas var:

- apmeklēt Latvijas valsts mežu dabas parku;

- pastaigāties pa apkārtni;

- braukt ar savu velosipēdu pa apkārtni;

- spēlēt volejbolu un basketbolu.

 

Par maksu var:

- braukt ar laivu;

- braukt ar ūdens velosipēdu;

- braukt ar SUP dēli.

 

SUP dēlis ir dēlis ar airi.

Ar SUP dēli var peldēt pa ūdeni.

Cilvēks uz dēļa parasti stāv kājās.

Glempinga teritorijā ir iekārtotas arī piknika vietas.

Piknika vietās ir nojume un ugunskura vieta.

Piknika vietas atrodas pie makšķernieku namiņiem.

Tās ir par maksu.

 

Ievērojiet!

Ziemā un pavasarī ezers var būt aizsalis.

Ledus uz ezera var būt plāns.

Tad uz ledus nedrīkst kāpt.

Pa Tērvetes ezeru ar laivām var braukt tikai

ar uzņēmuma “Latvijas valsts meži” atļauju.

Atļauja ir jānopērk.

 

atpūtas iespējas


maksas atpūtas iespējas

Atpūta mājiņās kokos

Atpūta mājiņās kokos

Atpūta pazemes mājiņās

Atpūta pazemes mājiņās

Atpūta makšķernieku mājiņās

Atpūta makšķernieku mājiņās

Laivu noma

Laivu noma

Brauciens ar SUP dēli

Brauciens ar SUP dēli

Makšķerēšana un atpūta ezerā

Makšķerēšana un atpūta ezerā

Dabas parka apmeklējums

Dabas parka apmeklējums

bezmaksas atpūtas iespējas

Putnu vērošana no torņa

Putnu vērošana no torņa

cenas


Laivas noma

5 eiro stundā

10 eiro par sešām stundām

15 eiro par dienu

Ūdensvelosipēda noma

10 eiro stundā

SUP dēļa noma

10 eiro par pirmo stundu

5 eiro par katru nākamo stundu

Atpūta mājiņā kokā

145 eiro diennaktī

Atpūta pazemes mājiņā

145 eiro diennaktī

Atpūta divvietīgā, peldošā makšķernieku mājiņā

35 eiro diennaktī

 

Atpūta trīsvietīgā makšķernieku mājiņā

40 eiro diennaktī

 

Atpūta četrvietīgā makšķernieku mājiņā

45 eiro diennaktī

 

Veļas komplekta noma

5 eiro

Telts vietas noma

5 eiro diennaktī par telts vietu

4 eiro par vienu cilvēku

Bērniem līdz 8 gadu vecumam par telts vietu nav jāmaksā

 

Automašīnas stāvvieta

Makšķernieki var novietot automašīnu tuvu ezeram par 8 eiro.

Treileru var novietot tuvu ezeram par 20 eiro.

 

Nojumes noma

5 eiro stundā

20 eiro dienā

Pirts noma

20 eiro par pirmo stundu

15 eiro par katru nākamo stundu

Dušas noma

3 eiro vienam cilvēkam

Maksa par malkas maisu

7 eiro

Dabas parka apmeklējums

Glempinga viesi var apmeklēt Dabas parku Tērvetē  bez maksas.

biežāk uzdotie jautājumi


Vai ezerā var makšķerēt?

Ezerā var makšķerēt ar makšķerēšanas atļauju.

Atļauja ir jānopērk.

Vai pa ezeru drīkst braukt ar savu laivu?

Nē. Pa ezeru var braukt tikai ar glempinga laivām.

Kādi noteikumi jāievēro makšķerētājiem?

Makšķerētājiem ir jāievēro noteikumi par:

- makšķerēšanas rīkiem;

- makšķerēšanas veidiem;

- noķerto zivju daudzumu;

- citiem ierobežojumiem.

Tie ir valdības noteikumi.

Vai uz dabas parka glempingu var ņemt līdzi mājdzīvniekus?

Jā. Suņi jāved pastaigā pie pavadas.

Vajadzības gadījumā sunim jāvalkā uzpurnis.

Par mājdzīvnieku atbild mājdzīvnieka saimnieks.

Saimniekam ir jāsatīra aiz sava mājdzīvnieka.

Mājdzīvnieki nedrīkst traucēt citus cilvēkus.

Mājdzīvnieki nedrīkst neko bojāt glempingā.

Kā rezervēt mājiņas?

Mājiņas var rezervēt pa telefonu 26 115 333.

Mājiņas var rezervēt arī pa e-pastu glempings@lvm.lv

E-pasta vēstulē jāuzraksta:

- kurā datumā vēlaties atpūsties glempingā;

- kādā mājiņā vēlaties atpūsties;

- cik cilvēku atpūtīsies;

- jūsu vārds un uzvārds;

- jūsu telefona numurs.

 

Tad glempinga darbinieks ar jums sazināsies.

Darbinieks apstiprinās jūsu rezervējumu.

Neskaidrību gadījumā viņš uzdos jautājumus.

 

Kas ir pieejams mājiņās kokā?

Mājiņas kokā ir paredzētas četriem cilvēkiem.

Divi cilvēki var gulēt guļamistabā ar divvietīgu gultu.

Vēl divi cilvēki var gulēt mājiņas augšstāvā.

Mājiņās ir virtuve ar plīti, ledusskapi un traukiem.

Mājiņās ir arī duša kopā ar tualeti.

Viesi var dabūt grilu, bērnu gultiņu un bērnu barošanas krēslu.

Kas ir pieejams pazemes mājiņās?

Pazemes mājiņas ir paredzētas četriem cilvēkiem.

Mājiņās ir istaba ar gultu diviem cilvēkiem.

Istabā ir arī izvelkamais dīvāns.

Mājiņās ir arī virtuve ar plīti, ledusskapi un traukiem.

Katrā mājiņā ir duša kopā ar tualeti.

Viesi var dabūt grilu, bērnu gultiņu un bērnu barošanas krēslu.

Kas ir pieejams makšķernieku mājiņās?

Makšķernieku mājiņās ir divas līdz četras gultas.

Mājiņās ir arī elektrības pieslēgums.

Par papildu maksu viesi var dabūt gultas veļu.

Viesiem bez maksas ir pieejams grils.

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
vizuālie iestatījumi

Krāsu uztvere

Teksta lielums