Par LVM arborētumu
Kalsnavas kolekcijas saimnieks ir uzņēmums “Latvijas valsts meži”.
Kalsnavas arborētums ir krāšņi ziedošs pagalms.
Tajā aug reti koki un augi no visas pasaules.
Te var pavadīt dienu kopā ar draugiem vai ģimeni.
Reto koku dārzā var iepazīt ļoti daudz dažādu koku un krūmu.
Tie ir skaisti jebkurā gada laikā.
Koku, krūmu un citu augu kolekciju papildina katru gadu.
Skaisto dārzu var apskatīt arī no skatu torņa.
Tornis ir 25 metrus augsts.
No torņa visu gadu paveras brīnišķīgs skats.
Kalsnavas arborētumā notiek dažādi kultūras pasākumi.
Tā ir ļoti skaista un romantiska vieta.
Tāpēc te notiek arī kāzas.
Kalsnavā piedāvā papildu pakalpojumus:
- ērtas atpūtas un piknika vietas,
- apskati no skatu torņa,
- semināru telpu īri līdz 60 personām,
- āra terases īri līdz 25 personām,
- laulību reģistrācijas vietu,
- konsultācijas par koku un krūmu audzēšanu,
- materiālus ziedu pušķiem – čiekurus, sēklas, zarus,
- dekoratīvo koku un krūmu sēklas,
- ūdensrožu stādus.