Par Kaņiera ezeru
Ezera saimnieki ir uzņēmums “Latvijas valsts meži”.
Kaņiera ezerā vēro putnus.
Kaņiera ezers patīk makšķerniekiem un putnu vērotājiem.
Kaņiera ezerā ķer dažādas zivis.
Kaņiera ezers ir izveidojies no senas jūras līča.
Ezers ir aizsargājama vieta.
Tajā apmeklētāji saudzē putnus un augus.
Kaņiera ezers ietilpst Ķemeru nacionālajā parkā.
Ezerā ir 14 salas.
Uz salām atpūšas ūdensputni.
Ūdensputni labi peld un nirst ūdenī.
Kaņiera ezerā ir novērotas vairāk nekā 200 putnu sugas.
Ezers ir nozīmīga putnu vieta Eiropā.
Kaņiera ezers ir sekls.
Vidējais dziļums ezerā ir mazāks par vienu metru.
Tikai dažās vietās ezers ir gandrīz divus metrus dziļš.
Putnus Kaņiera ezerā vēro no marta līdz oktobrim.
Pavasarī un vasaras sākumā uz ezeru var doties nakts ekskursijās.
Naktī var klausīties putnu dziesmas.
Dienā var vērot jūras ērgli.
Jūras ērglis ezerā ķer zivis.
Pie Kaņiera ezera ir laivu bāze.
Laivu bāzē ir laivu novietne, auto stāvvieta un tualete.
Bāzē apmeklētāji var nomāt:
- laivas,
- ūdens velosipēdus,
- SUP dēļus.
Ezerā var lietot tikai nomātas laivas.
Braukt ar svešām laivām ezerā ir aizliegts.
Laivu noma ir no 1. maija.
Ziemā ezerā ir ledus.
Tad laivu noma nestrādā.
Pie ezera ir piknika vietas.
Vairāk informācijas var saņemt pa tālruni 29 25 35 14 vai e-pastu