LVM tūrisma un atpūtas centrs "Ezernieki"

Par "Ezerniekiem"

 

Atpūtas un tūrisma centrā “Ezernieki” var atpūsties viens vai ar draugiem.

Centrā “Ezernieki” var rīkot pasākumus.

Te ir istabas nakšņošanai.

Istabās var nakšņot pat 80 cilvēki.

Centrā “Ezernieki” ir plaša teritorija.

Teritorijā var nakšņot teltī vai treilerā.

 

Centrs “Ezernieki” piedāvā nomāt trīs viesu mājas un teritoriju.

Centra teritorija ir 6 hektāri.

Teritorijā ir futbola laukums.

Tur var spēlēt arī citas spēles.

 

“Ezernieku” teritorijā ir vietas teltīm, autostāvvieta un tualete.

Teritorijā ir arī nojume mielastam un deju laukums.

 

Centrā “Ezernieki” var nomāt:

pludmales volejbola laukumus,

strītbola grozus,

divriteņus,

laivas,

ūdens velosipēdu,

SUP dēļus.

 

“Ezerniekos” aktīvi atpūsties var pat tūkstoš cilvēku.

“Ezerniekos” ir svinību zāle.

No svinību zāles paveras skaists skats uz ezeru.

Svinību zālē var atpūsties pat 80 cilvēki.

Svinību zāle ir piemērota cilvēkiem ratiņkrēslos.

ezernieki liela zale2

“Ezerniekos” ir arī kamīnzāle, pirtiņa un 18 istabas.

Visās istabās ir atsevišķa tualete un duša.

Viena istaba ir pieejama cilvēkiem ratiņkrēslos.

Šajā istabā ir gulta diviem cilvēkiem.

 

Atpūtas centrā ir bezmaksas internets.

 

Centrs “Ezernieki” saņēmis Zaļo sertifikātu.

Tas apliecina centra rūpes par vidi.

 

Atpūtas centrs “Ezernieki” saņēmis labas atsauksmes no viesiem.

Vietnē booking.com centrs saņēmis vērtējumu 9,7.

atpūtas iespējas


Nelielas svinības

Nelielas svinības

Kāzu svinības

Kāzu svinības

Kolektīvu pasākumi

Kolektīvu pasākumi

Sauna

Sauna

Atpūta uz ūdens

Atpūta uz ūdens

Kemperu laukums

Kemperu laukums

cenas


Dzīvošana viesību mājā

Viesību māja maksā 2000 eiro diennaktī.

Tad viesību mājā drīkst būt līdz 60 viesiem.

Par katru nākamo viesi jāmaksā 20 eiro.

Kopā viesību mājā var atpūsties 80 cilvēki.

Maksa noteikta par laiku no plkst. 12.00 iepriekšējā dienā līdz plkst. 10.00 nākamajā dienā.

 

Istabas diviem cilvēkiem

Istabas diviem cilvēkiem maksā 40–70 eiro diennaktī.

Istabā ir tualete un duša.

Papildu guļvieta maksā 20 eiro diennaktī.

 

Maksa noteikta par laiku no plkst. 12.00 iepriekšējā dienā līdz plkst. 12.00 nākamajā dienā.

 

 

Istabas četriem cilvēkiem

Istabas četriem cilvēkiem maksā 20–70 eiro diennaktī.

Istabā ir tualete un duša.

Papildu guļvieta maksā 20 eiro diennaktī.

Maksa noteikta par laiku no plkst. 12.00 iepriekšējā dienā līdz plkst. 12.00 nākamajā dienā.

 

Istaba cilvēkiem ar kustību traucējumiem

Istaba cilvēkiem ar kustību traucējumiem maksā 50 eiro.

Istaba paredzēta diviem cilvēkiem.

Istabā ir tualete un duša.

Maksa noteikta par laiku no plkst. 12.00 iepriekšējā dienā līdz plkst. 12.00 nākamajā dienā.

 

Lielā zāle

Lielās zāles noma maksā 800 eiro diennaktī.

 

Kamīnzāle

Kamīnzāles noma maksā 35 eiro stundā.

Kamīnzāles noma uz vienu diennakti maksā 250 eiro.

 

Sauna

Saunas noma maksā 40 eiro par pirmo stundu.

Par katru nākamo stundu jāmaksā 35 eiro.

 

Laiva

Laivas noma maksā 2,50 eiro stundā.

 

SUP dēlis

SUP dēļa noma maksā 7 eiro par pirmo stundu.

Par katru nākamo stundu jāmaksā 5 eiro.

 

Ūdens velosipēds

Ūdens velosipēda noma maksā 3,50 eiro stundā.

 

Telts vieta

 

Telts vieta maksā 7 eiro diennaktī.

Par katru cilvēku papildus jāmaksā 3 eiro.

Piemērs. Teltī vienu nakti guļ divi cilvēki.

Tad jāmaksā 13 eiro.

Par bērniem līdz 7 gadu vecumam nav jāmaksā.

Maksa noteikta par laiku no plkst. 12.00 iepriekšējā dienā līdz plkst. 12.00 nākamajā dienā.

 

Kempera vieta

 

Kempera vieta maksā 15 eiro diennaktī.

Par katru cilvēku papildus jāmaksā 3 eiro diennaktī.

Piemērs. Kemperī nakšņo 2 cilvēki.

Tad kopā jāmaksā 21 eiro.

Maksa noteikta par laiku no plkst. 12.00 iepriekšējā dienā līdz plkst. 12.00 nākamajā dienā.

 

Koka nojumes izmantošana

 

Par koka nojumes un teritorijas izmantošanu jāmaksā 3 eiro diennaktī katram cilvēkam.

Par bērniem līdz 7 gadu vecumam nav jāmaksā.

 

biežāk uzdotie jautājumi


Vai centrā “Ezernieki” drīkst ievest mājdzīvniekus?

Jā. Centrā “Ezernieki” var atpūsties kopā ar mājdzīvniekiem.

Par to nav papildus jāmaksā.

Saimniekam jāsakopj pēc sava mājdzīvnieka.

Mājdzīvnieks nedrīkst traucēt citiem viesiem.

Vai pie Salas ezera drīkst atpūsties?

Jā. Pie Salas ezera drīkst atpūsties.

Tad jāmaksā par autostāvvietu.

“Ezerniekos” bieži notiek dažādi pasākumi.

Tad pie Salas ezera nedrīkst atpūsties.

Par pasākumiem pie ezera var uzzināt pa tālruņiem:

- 26 666 090,

- 27 840 643,

- 26 671 421.

Vai teritorijā var rīkot pikniku?

Jā. “Ezernieku” teritorijā var rīkot pikniku.

Piknika vieta iepriekš jāpiesaka.

Piknika vietas noma maksā 3 eiro vienam cilvēkam.

Piknika vietā bez maksas pieejams grils un malka.

Vai “Ezernieku” istabās ir gultasveļa?

Jā. Visās istabās ir gultasveļa un dvieļi.

Par to nav papildus jāmaksā.

profils

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
vizuālie iestatījumi

Krāsu uztvere

Teksta lielums