Par atpūtas un tūrisma centru “Spāre”
Atpūtas un tūrisma centrs “Spāre” atrodas pie Gulbju ezera.
“Spārē” ir ērti nakšņot.
Pa Gulbju ezeru var braukt ar laivu.
Apkārtējā mežā var iet pārgājienā vai braukt ar velosipēdu.
Atpūtas centra teritorijā ir 8 mājiņas nakšņošanai.
Atpūtas centra galvenajā ēkā ir 4 viesu istabas.
Kopā atpūtas centrā var nakšņot 51 cilvēks.
Viena mājiņa pielāgota cilvēkiem ratiņkrēslos.
Te var nakšņot seši cilvēki.
Mājiņā ir pacēlājs uz otro stāvu.
Arī tualete ir pielāgota cilvēkiem ratiņkrēslos.
Atpūtas centrā “Spāre” var nomāt laivas un ūdens velosipēdu.
Apmeklētājiem pieejama pirts un piknika vietas.
Centra darbinieki pastāstīs par labākajām vietām makšķerēšanai.
Centrā “Spāre” ir atsevišķa ēka svinībām.
Te var rīkot arī seminārus un konferences.
No ēkas ir skaists skats uz ezeru un mežu.
Šajā ēkā var uzturēties 50 cilvēki.
Atpūtas centrā “Spāre” ir bezmaksas internets.